Gépem alkalmas-e játekra?

Szerző: Gears17, 2009. June 14., téma
Fórum » Asztali PC
Sziasztok lenne egy kérdésem most kap egy Gépet és nem tudodom hogy alkalmas-e játékra
S.O.S-ben kérem a választ
gépem adait nezetek meg
Hozzászólások: 1 088
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
devil035 avatar
Üdv azt szeretném kérdezni tőletek hogy a z új generációs profil gépem menyire fog meg felelni a játékok téren és nem full HD felbontásba gondolok illetve azt nem tudom h a táp jó lesze a géphez (videó kátyához)?
0
0
0
0
Bronson avatar
Azon a felbontáson szerintem meglesz a high majdnem mindennél, ramból 8gb is elég! az ebből való megspórolt pénz meg mehet jobb alaplapra!
0
0
0
0
csuz-li avatar
laciba: A "Segítség, kezdő vagyok..."-ban is feltetted a kérdést és ott már válaszoltam rá. Amúgy a téma, ami erről szól a "Segítség a gépem adatainak kitöltéséhez" névre hallgat... 😀
0
0
0
0
laciba10 avatar
Hol kell megadni a gépem adatait?
0
0
0
0
no avatar
Üdv!

Ez a videokártya (NVIDIA GeForce GT 430 2 GB DDR3) mennyire állja meg a helyét mostanában játékok terén?
0
0
0
0
no avatar
Csak lessz belőle valami de nagy eséllyel ezt az alaplapot veszem meg , a jól értem megy hozzá minden ddr3 ram megpróbálok keresni valamijent legalább 3 GB m lehgyen. A procit itt is megkapom meg a vidikártyát is talán ezekkel más kompatibilis gépház nincs ?
0
0
0
0
Funes avatar
Értem amit mondasz, de ha bemész egy boltba és azt mondod ez az elképzelésed, akkor segítenek hasonlót összeállítani. 😀
0
0
0
0
no avatar
Piero:Romániáról van szó tehát kb ilyenek vannak itt:
pchouse.ro,pcgarage.ro,expertcompany.ro,depozituldecalculatoare.ro,pc-shop.ro

Bud:Én meg azt mondtam neked , hohy én ezekhez alih értek és hát ezért próbálnám ezeket összekaparni amiket felsoroltál mert aztmondtad nekem ez kezdésnek jó amivel akarok játszani és későbbem lehet fejleszteni még. 😃
0
0
0
0
Funes avatar
Nem muszáj pont ugyanilyet mondtam már, ezt csak kiindulási alapnak írtam neked.. 😀
0
0
0
0
Puffin avatar